Terminarz działań związanych z Młodzieżowym Budżetem Obywatelskim
· 12 marca 2024 roku, godz. 12.30 – zebranie z przedstawicielami klas, przekazanie ogólnych informacji, publikacja regulaminu MBO na stronie internetowej szkoły www.kruczek.edu.pl
· od 12 do 28 marca 2024 roku, godz. 14.00 – przygotowanie projektów przez zespoły uczniowskie
· od 12 do 28 marca 2024 roku, godz. 15.00 – zgłaszanie projektów do sekretariatu szkoły
Uwaga: zgłoszenie następuje na formularzu dostępnym w sekretariacie szkoły, na stronie www.razemtychy.pl oraz na stronie internetowej szkoły – zobacz poniżej. Do wniosku dołączona jest lista min. 15 uczniów popierających projekt.
· 5 kwietnia 2024 roku, godz. 13.45 – posiedzenie Szkolnej Komisji Konsultacyjnej; wstępna weryfikacja projektów pod względem możliwości realizacji i kosztów. Podczas spotkania możliwa jest prezentacja projektów przez autorów.
· 8-9 kwietnia 2024 roku, prezentacje projektów w klasach.
· 12 kwietnia 2024 roku – głosowanie – uczestniczą wszystkie klasy wg odrębnego harmonogramu, po zakończeniu głosowania posiedzenie Szkolnej Komisji Konsultacyjnej.
Projekt może zgłosić uczeń lub grupa uczniów. Projekty składamy w wersji papierowej na załączonym formularzu do 28 marca 2024 roku do godz. 15.00. Do złożonego projektu należy dołączyć listę podpisów 15 uczniów popierających projekt.