W Wojtatówce

• 25 września 2021

1024 768 I Liceum Ogólnokształcące im. Leona Kruczkowskiego w Tychach

W dniu 13.09 klasa 3 ce-n wybrała się na 3 dniową wycieczkę do Żabnicy. O godzinie 9 autobus pełen radosnej młodzieży wyruszył w kierunku Węgierskiej Górki i już po ponad godzinie wszyscy dotarliśmy do ośrodka „Wojtatówka”. Po przydzieleniu pokoi i rozpakowaniu bagaży, rozpoczął się błogi odpoczynek i integracja. W miejscu bez zasięgu i internetu zabraliśmy się za gry planszowe, piłkarzyki i siatkówkę a już po kilku godzinach wybraliśmy się na pieszą wędrówkę na Halę Boraczą w jednym celu – aby spróbować słynnych jagodzianek! Po długim spacerze, zmęczeni ale szczęśliwi wróciliśmy do ośrodku na pysznego grilla, a po posiłku do późnych godzin nocnych graliśmy w planszówki pijąc ciepłą herbatę. Drugiego dnia po śniadaniu wyruszyliśmy na kolejną przygodę w góry, a po 3 godzinach wędrówki wróciliśmy do ośrodka. Każdy znalazł tam coś dla siebie – niektórzy wybrali rywalizację w piłkarzyki, cymbergaj i pingponga, inni zdecydowali się na odpoczynek na łonie natury a kilka osób zdecydowało się nawet na… kąpiel w ośrodkowym basenie! Wieczorem zasiedliśmy do obiadokolacji a po niej odbył się emocjonujący mecz w siatkówkę. Graliśmy tak długo, jak długo widać było piłkę. Zieloną noc spędziliśmy grając w planszówki i rozmawiając. Ostatniego dnia po śniadaniu pożegnaliśmy okolicę i spędziliśmy ostatnie chwile w urokliwej Żabnicy, a następnie wyruszyliśmy do Węgierskiej Górki, gdzie zjedliśmy lody i wypiliśmy kawę. Podróż powrotną do Tychów minęła błyskawicznie, niektórzy odsypiali nieprzespaną noc, ale w powietrzu czuć było smutek związany z zakończeniem wycieczki. O 15 dojechaliśmy do celu, naszego liceum, gdzie pożegnaliśmy się aby następnego dnia spotkać się w sali lekcyjnej na czwartkowych lekcjach. To był wspaniały czas który zbliżył nas wszystkich do siebie ❤️